Een mooi bedrag van maar liefst € 2.000 is door het bestuur van parkmanagement Zevenhuis aan ons hospice geschonken. Unaniem heeft het bestuur besloten om af te zien van de bijdrage en daarmee een goed doel te steunen.

Huiskamer opfrissen

Ton Stavenuiter is onlangs namens parkmanagement Zevenhuis naar Dignitas gekomen om de cheque persoonlijk aan onze directeur-bestuurder Ingrid Heidema te overhandigen. Ton: “De hospicezorg die jullie bieden is essentieel. Wij willen de stichting daarom graag helpen met onze donatie.” Ingrid: “We willen graag onze huiskamer opfrissen. De vloer, meubels en gordijnen zijn aan vervanging toe. De huiskamer is een belangrijke en centrale plek in ons huis, waar onze gasten, bezoekers, medewerkers en vrijwilligers elkaar ontmoeten. Er is een aanzienlijk bedrag nodig om onze plannen te realiseren. We zijn dan ook ontzettend blij dat Parkmanagement Zevenhuis ons hierbij helpt met deze gift. Dankjewel!”