Als dank voor de betrokkenheid bij onze gasten en hun naasten, zowel aanwezig in ons hospice als ook nu tijdelijk even op afstand is op Goede Vrijdag aan alle vrijwilligers en medewerkers persoonlijk een speciale attentie geschonken. Hiervoor zijn acht medewerkers van hospice Dignitas in de regio West-Friesland op pad geweest. Aan iedere vrijwilliger of medewerker is thuis een mooi bloembakje, smakelijke paaschocolade en een Dignitas kaart met hierop de woorden: “Dank voor jouw zijn” overhandigd.

Voor iedereen is het vanwege het coronavirus momenteel een bijzondere en soms ook onzekere, spannende en misschien zelfs wel zorgelijke tijd. Bij jezelf zijn en blijven kan dan uitdagingen geven. Dit was dan ook de aanleiding om persoonlijk bij elke vrijwilliger of medewerker van ons hospice Dignitas stil te staan en te laten weten: “Jij bent er voor onze gasten, hun naasten aan wie wij samen dagelijks met een warm hart en vol toewijding zorg en aandacht geven. Het gaat daarbij niet alleen maar om het kunnen ‘doen’ maar bovenal om “het zijn”. Juist nu in deze tijd, staan wij stil bij jou. Willen je bedanken voor wie jij bent!”

Wij bedanken Florex BV uit Grootebroek, Meko Hulsenbosch uit Hillegom en onze Vrienden van hospice Dignitas voor het mogelijk maken van deze waardevolle attentie.