Hospice Dignitas volgt de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) zorgvuldig en wij volgen het landelijk beleid en de richtlijnen rondom het coronavirus. Voor medisch advies en informatie is de website van het RIVM onze leidraad en wij volgen de maatregelen zoals deze vermeld zijn op de website van de Rijksoverheid.

Ben je ongeneeslijk ziek en je denkt aan een opname voor jezelf of een naaste, neem gerust contact op met onze coördinator hospicezorg door te bellen naar: 0229 28 20 74. Armel of Ingeborg, coördinator hospicezorg vertelt je graag meer over de opname en bezoek mogelijkheden.

Ook word je geïnformeerd over de preventieve maatregelen die er in ons hospice zijn genomen met als doel:

• een veilige zorgverlening voor onze huidige en toekomstige gasten realiseren
  • een veilige werkomgeving voor onze medewerkers en vrijwilligers bewerkstelligen.

Al onze medewerkers en vrijwilligers zijn geïnformeerd over wat te doen om verspreiding te voorkomen en hoe te handelen bij mogelijke verschijnselen.