Om de zomer goed te beginnen zijn al onze medewerkers en vrijwilligers in het zonnetje gezet! Hun inzet voor onze gasten en de onderlinge samenwerking wordt ontzettend gewaardeerd.

Een zomerbijeenkomst om hen daarvoor te bedanken en waar zij elkaar op een ontspannen manier kunnen ontmoeten, was dit jaar niet mogelijk. We hebben daarom op een andere wijze iets geregeld om hen te bedanken.

Op de eerste zomerdag, maandag 21 juni, is aan iedere vrijwilliger en medewerker thuis een “smaak van de streek” tas overhandigd. Hierin zat een smakelijke attentie en een Dignitas kaart met hierop de boodschap:

“Wij bieden je een geniet moment aan om je te bedanken voor wie je bent, wat je voor onze gast en naaste doet en voor ons hospice betekent.

Jij bent lid van ons Dignitas team: “Jij bent Dignitas!” Geniet ervan en een hele fijne zomer gewenst.

Dankzij de Vrienden van hospice Dignitas is deze attentie mogelijk gemaakt. De vrijwilligers en medewerkers waren allemaal ontzettend verrast en we hebben veel leuke reacties hierop ontvangen, waaronder deze:

Kirsten: “Ontzettend bedankt voor het leuke presentje van de smaak van de streek!! Dit geeft mij net als bij “het werk” wat ik doe in het hospice een heel blij gevoel.”

Hanneke: “Dank voor de leuke zomerse attentie. Wat attent weer.”

Sandra: “Ontzettend bedankt voor de mooie woorden, heerlijke thee en drop! Wat attent en superlief! Op naar weer een nieuwe tijd en hoop nog heel lang deel uit te mogen maken van het Hospice Dignitas team!!”

Yvette, Armel, Ingeborg en Ingrid, beleidsteam hospice Dignitas