Wij zijn onzettend blij met onze vrijwilligers. Zij zijn onmisbaar in ons team. Deze geweldige mensen helpen ons bijvoorbeeld in de zorg, bereiden de avondmaaltijd, ontvangen bezoek, tuinieren en verrichten diverse klussen in en om het huis. We zijn dan ook ontzettend blij met de hulp die zij aan onze gasten, hun naasten en aan hospice Dignitas geven! Zonder de hulp van de ruim 100 vrijwilligers kan hospice Dignitas niet bestaan!

De vrijwilligers die 5, 10 of zelfs al 20 jaar bij ons werkzaam zijn, hebben we onlangs in het zonnetje gezet. Hiermee willen we hen bedanken voor alles wat zij doen en hebben gedaan. Op zaterdag 3 februari heeft Silvia, coördinator vrijwilligers over iedere jubilaris verteld waarom diegene zo speciaal voor ons is en waarmee hij of zij ons helpt. Alle jubilarissen hebben een mooie bos bloemen en een kadobon ontvangen.

5 jaar werkzaam:
• Michel Rosier, kookvrijwilliger en sinds 2022 ook technische klus vrijwilliger
• Sandra Feller, zorgvrijwilliger en sinds 2020 gastvrouw
• Riet Vis, zorgvrijwilliger en sinds 2021 ook actief als vrijwilliger geestelijk welzijn
• Jan Sijm, tuinvrijwilliger
• Tini Vlaar, gastvrouw

10 jaar werkzaam:
• Suzanne Burggraaf, gestart als gastvrouw en actief in activiteitencommissie. Nu helpt zij bij administratieve taken en de telefoonbeantwoording.

20 jaar werkzaam:
• Gery Beemster, vanaf de start van hospice Dignitas gastvrouw bij ons.
• Reiny de Jong, vanaf de start van van hospice Dignitas gastvrouw bij ons