De acht gastenkamers in ons hospice hebben een metamorfose ondergaan. Ze zien er weer prachtig uit. Dat is mogelijk gemaakt dankzij de giften die we ontvangen hebben op de rekening van Stichting Vrienden van hospice Dignitas.

De afgelopen maanden is er hard gewerkt om de gastenkamers op te frissen. Dat was ook nodig. Gefaseerd zijn de wanden opnieuw behangen en gesausd, het plafond is gewit, alle houtwerk geverfd en er zijn nieuwe gordijnen en vitrage opgehangen. Voor de bedden zijn fraaie kleurrijke dekbedden aangeschaft. Ook zijn er nieuwe airco’s op alle kamers geïnstalleerd. Het resultaat mag er zijn! Het karakter van elke kamer is uniek en er is eigentijdse warme sfeer gecreëerd voor de gast die er verblijft.

Gedurende de werkzaamheden, ging onze zorgverlening door. We hebben de hinder voor onze gasten weten te beperken. Zij hebben de kamers zien veranderen en hadden de primeur om er te verblijven. Het was fijn om hun positieve reacties hierop te ontvangen.

Graag hadden we ook de vloeren en de inrichting van de gastenkamers en onze huiskamer willen vervangen. Daar is meer geld voor nodig dus we hopen dat mensen ons blijven steunen om dat mogelijk te maken. Wil je ons helpen? Ons IBAN nummer is: NL62 RABO 0344 2250 70 ten name van Stichting Vrienden van hospice Dignitas.

Beelden zeggen meer dan een 1000 woorden. De video hieronder toont wat we in korte tijd gerealiseerd hebben. Elke maand organiseren we een open huis. Aarzel niet om langs te komen om het fraaie resultaat met eigen ogen te zien.

Ingrid Heidema, directeur-bestuurder