Op dinsdag 4 februari 2020 zijn wij, vrijwilligers en medewerkers, in Kapel Dijk en Duin bijeen gekomen om onze 16e verjaardag te vieren. Onder het genot van een hapje en een drankje hebben wij elkaar ontmoet en feestelijke aandacht gegeven aan dit speciale moment van ons hospice Dignitas. Ingrid, directeur bestuurder keek terug op 2019 en presenteerde het  beleid voor 2020. Een onderwerp van dit beleid is de waardering voor vrijwilligers en medewerkers.

Speciale aandacht was er op deze middag dan ook voor onze vrijwilligers, die zich al 5, 10 of zelfs 15 jaar met hart en ziel voor ons hospice Dignitas inzetten. Wij zijn ontzettend blij met hun loyaliteit en alles wat zij de afgelopen jaren hebben betekend voor onze gasten en hun dierbaren. Om hen hiervoor hartelijk te bedanken kregen zij van Yvette, coördinator vrijwilligers een prachtig boeket en een aardigheidje.