Blij en ontzettend dankbaar zijn wij met de fantastische sportieve inzet uit de regio om ons hospice te helpen.

Halve Marathon
Vera Koning heeft de halve marathon in Schotland gelopen. Dankzij vele sponsors heeft zij een bedrag van maar liefst € 1.750 bijeengebracht. Dit heeft zijzelf aangevuld tot maar liefst € 2.000. Vera: “De warmte van het ontvangst is de reden dat ik het hospice heb uitgezocht om te steunen. De mensen zijn zo bijzonder en liefdevol. Iedereen mag hier zijn wie hij of zij is.” Paola Lisman en Ingrid Heidema zijn blij verrast met deze prachtige gift. Ingrid: “Je hebt al zo’n prestatie neergezet, en dan ook nog zelf een bedrag toevoegen. Ik heb er geen woorden voor”.

Disnierats open

Tafeltennisvereniging ‘Disnierats’ uit Hoorn heeft onder het motto: ‘golfen voor het goede doel’ een bedrag van maar liefst € 1.025 voor ons bijeengebracht. Han Fasten en Ed Fallentin overhandigden de symbolische cheque aan Wout Boonstoppel en Paola Lisman, die namens hospice Dignitas naar golfbaan ‘De Vlietlanden’ waren gekomen. Han: “Eerdere jaren hebben we voor landelijke doelen gekozen, nu vonden wij het belangrijk om een goed doel uit onze eigen regio te helpen” Fanatiek en met veel enthousiasme is er op deze middag  golf gespeeld om zodoende de ‘Disnierats open’ wisselbeker’ te winnen. Waarna de tafeltennissers ruim de tijd namen om meer over hospicezorg te horen en hierover persoonlijk in gesprek te zijn met Wout en Paola.

Restyling huiskamer

Het bedrag van deze twee geweldige akties zal worden gebruikt om de huiskamer een opknapbeurt te geven. Die is daar inmiddels aan toe. Een grootschalige restyling van niet alleen nieuwe meubels, maar ook nieuwe vloeren, gordijnen enzovoorts.

DANKJEWEL

Alle medewerkers en vrijwilligers van hospice Dignitas bedanken Vera Koning en de leden van tafeltennisvereniging Disnierats voor hun geweldige sportieve inzet. Ook bedanken wij de mensen en lokale bedrijven die hen hebben gesponsord! Hierdoor is de realisatie van de restyling van onze huiskamer een stap dichterbij gekomen.