Een fantastische gift van maar liefst € 700 is afgelopen dinsdagavond door Gert Jan Bartels, voorzitter van Rotary Club Hoorn aan onze directeur bestuurder, Ingrid Heidema overhandigd. Dit bedrag is met de “Snertmaaltijd 2021” bijeengebracht.

Op de gezellige locatie “Oranje Buiten” was Ingrid uitgenodigd om samen met de leden van de Rotary Club Hoorn te genieten van een smakelijke maaltijd en om nader kennis te maken met elkaar. Na het eten heeft Ingrid een presentatie gegeven over de organisatie en de bedrijfsvoering van hospice Dignitas. Ter afsluiting werd de symbolische cheque overhandigd. We zijn ontzettend blij met deze gift en zullen het gebruiken voor de opfrissing van onze gastenkamers.

Wij bedanken alle leden van Rotary Club Hoorn dat zij zich voor hospice Dignitas hebben ingezet om ons te helpen!