Het bedrijf Incotec uit Enkhuizen heeft deze week alle vrijwilligers en medewerkers van ons hospice blij verrast met een ontzettend leuk cadeau. Iedereen krijgt een pakket met verse biologische sappen.

Deze actie is bedoeld als een hart onder de riem voor medewerkers en vrijwilligers in de zorg. Een blijk van dankbaarheid voor al het goede werk dat zij doen, in het bijzonder, in deze coronatijd. Het bedrijf Incotec is markleider in zaadverbetering en heeft de afgelopen periode aan medewerkers van diverse zorginstellingen in deze regio een cadeau gegeven.

Carolien van Vliet is zorgvrijwilliger in ons hospice en zij is ook werkzaam bij Incotec. Zij gaf aan dat hospice Dignitas nog niet aan de beurt was geweest en stelde voor om de vrijwilligers en medewerkers in het zonnetje te zetten. In het hospice wordt, in deze tijden met het coronavirus, ook dag en nacht aan mensen in de laatste levensfase en hun naasten met een warm hart en vol toewijding zorg en aandacht gegeven. De directie van Incotec heeft haar tip ter harte genomen en vertaald naar dit fantastische cadeau.

Carolien heeft namens Incotec een pakket aan Yvette, coördinator vrijwilligers overhandigd. Yvette: “Ik ben heel blij dat we dit cadeau aan onze vrijwilligers en onze medewerkers mogen geven als bedankje voor ieder’s inzet in de afgelopen tijd.”

Het managementteam van hospice Dignitas bedankt Incotec voor dit mooie geschenk. Het is ontzettend attent dat zij aan ons denken.